Η Λεωφόρος Ποσειδώνος γίνεται υπόγεια – Δείτε από ψηλά πώς προχωρούν τα έργα
Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες για την υπογειοποίηση τμήματος της Ποσειδώνος, που αποτελεί το μεγαλύτερο έργο υποδομών του Ελληνικού.
Βήμα-βήμα συμπληρώνεται το «παζλ» για την ολοκλήρωση του έργου της υπογειοποίησης της Λεωφ. Ποσειδώνος που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το παγκόσμιας εμβέλειας πρότζεκτ “The Ellinikon”.
Με αφορμή τα εγκαίνια ενός νέου τρόπου επικοινωνίας που περιλαμβάνει ένα διαδραστικό website καθώς και newsletters, ο Διευθυνων Σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- στην υπογειοποίηση μέρους της Ποσειδώνος που θα καταστήσει ευκολότερες τις μετακινήσεις στα Νότια Προάστια και θα σημάνει την ενοποίηση του παραλιακού μετώπου με το μεγάλο πάρκο του Ελληνικού.
Η υπόγεια διαδρομή, η οποία θα είναι μία από τις πιο σύγχρονες στην Ευρώπη, θα έχει μήκος 1,5 χλμ. σε κάθε ρεύμα, 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ανώτατο όριο ταχύτητας 70 χλμ./ώρα. Θα ξεκινά από την παραλία Αλίμου και θα φθάνει έως το ύψος της μαρίνας του Ελληνικού.
Οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, ενώ σύμφωνα με την ενημέρωση για την καταγραφείσα πρόοδο τον Ιανουάριο του 2023, έχει ολοκληρωθεί η εσκαφή 350 μέτρων και έχει ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση πλάκας βάσης σε μήκος 150 μέτρων.
Το έργο γίνεται με την τεχνική του cut and cover κλειστού ορύγματος, η οποία χρησιμοποιείται για διάνοιξη του υπόγειου έργου δίχως να αλλοιωθεί το επιφανειακό ανάγλυγο. Για την ολοκλήρωση του έργου, το υπογειοποιημένο τμήμα θα κατασκευαστεί επιτόπου με κουτιά οπλισμένου σκυροδέματος.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο, δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Ποσειδώνος, μιας και μέσα σε ένα βράδυ ο υφιστάμενος άξονας θα «κουμπώσει» με το νέο υπογειοποιοποιημένο τμήμα του.
Με την υπογειοποίηση θα καταργηθούν τουλάχιστον 6 φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος οι οποίοι, κατά τις ώρες αιχμής, προκαλούν μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, καθιστώντας δύσκολες τις μετακινήσεις των πολιτών.